Merhaba anneler 30 haftalık ikiz gebeyim Suana kadar herşey çok güzel diyordu dün doktor kontrolümde bebeklerin birinde kilo farkı oluşmaya başlamış sıkı takibe aldı eğer kilo farkları böyle açılmaya devam ederse diğer bebeğin gelişimini de etkiler ve Doğuma alırız dedi böyle olupta kiloların araları kapanan var mı yada sıkıntısız doğuran var mı yani daha çok erkek doğmaları için dayanabildiği kadar dayanmak istiyorum eder kapanırsa fark bi sıkıntı yokmuş