Kızlar 9 gün sonra Rabbimin izniyle planlı doğumum var belden aşağısı bana uygun olmadığından genel anesteziyle sezryan doğum yapıcam inşallah ama nasıl bir süreç bekliyor beni,öncesi ve sonrası hakkında hiçbir fikrimde yok hem korku var hemde heyecan… iyi yada kötü yorumlarınıZı bekliyorum.. Rabbim tüm anne adaylarını hayırlısıyla yavrularına kavuştrsum Rabbim isteyen herkse bu duyguyu nasip etsin inşallah..🤲🏽