Ayseirem-61 Kızlar rica ediyorum bunu yaşayanlar varsa beni aydınlatsın kasıklarımda ağrı var neden gitmelimiyim acile
Ebru0714 Ayseirem-61 24+4 deyim 2 gündür benimde kasiklarim çok ağrıyor hatta bazen birden sanci giriyor yani ben bebeğin büyüyüp karın içi yirtiliyor diye düşünüyorum umarım aksi degildir🙏
Sinemin Ayseirem-61 bende aynı şekildeyim kuzum dün kontrole gittim nst çektiler hafif sancı çıktı kan ve idrar verdim çarşamba günü tekrar gitcem 😏
Deryadgm Ayseirem-61 bende 29 haftalğım benden de kasık ağrısı var vajinamada sancılar giriyor aniden sonra geçiyor
mysweetbaby Mom9272 bebeğin bu toplanması her zaman kötü birşey mi? Bazen benimde toplanıyor 5 dk falan hatta karnımın bir tarafı sivrileşiyor sonra düzeliyor kendinden.sancım vs yok.korkmalı mıyım ki? 🥺
Mom9272 mysweetbaby yook canım benimde oluyorduda doktoruma sordum yalancı sancı dedi vücut kendını doğuma hazırlıyormuş yani. Ama ağrın vs olursa ozaman bilmıyorum tabi
Ayseirem-61 Şimdi geldim hastaneden bu haftalarda normal olduğunu söyledi hamdolsun herhangi bi sorun yok
Hlyyldz Ayseirem-61 hayir kasik sancisi bebek makat gelisse genelde ondan oluyormus bnmde oyleydi meger basi asada olmasi gerekirken popisi asada baski yapiyor o nedenle vajina ust kismina kadar agrim oluyor bnmde