Kızlar bugün doktora gittim 38+3 günlüğüz nst çok güzel çıktı sancı ağrı çıkmadı. Kilosu 3.398 gr olmuş doktor güzel dedi normal doğum gözüküyor ama stres yapıyorum gün geçtikçe bu ikinci doğumun olucak bitane de abimiz var 7 yaşında rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun inşaallah 🙏 Varmı benimle aynı haftada olanlar 😊🤗💜