Kubra12345678 Kızlar 18 haftalık hamileyim doktor idrar testi yapmadan şikayetlerime yönelik bu ilacı verdi henüz kullanmadım sizlerden bu ilacı kullananlar oldu mu
cimcimem3443 Kubra12345678 keşke bi idrarına da baksaydı. Bu ilaç idrar yolu enfeksiyonu için. Bende kullanmıştım. İdrarın rengini değiştiriyo 😁 doktor bana korkma demişti
Angel000 Kubra12345678 bende kullandım 11 haftalıkken ultrason da baktığında enfeksiyon gözüküyo dedi idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı günde üç defa 8 saatte bir alınıyor idrar rengi turuncu kırmızımsı oluyo korkmayın bol bol su için.aynen benimda kasıklarımda batma ağrı sancı vardı
Gizemhande Kubra12345678 27 haftalikken kullanmıştim her hangi bir yan etki olmadı idrar rengi değişiyor sadece görünce korkmayın turuncu oluyor 😊
Kubra12345678 cimcimem3443 evet idrarima bakmadan vermesi beni korkuttu idrarımı yaparken yanma olmuyor fakat alt karın vajina üstü çok fazla batmaya ve yanmaya başladı
Kubra12345678 Angel000 7 haftalıkken düşük tehlikem vardı iğne kullandım ondan bu zamana herşeyden korkar oldum
Angel000 Kubra12345678 korkma canım Rabbim korur sen kullan enfeksiyon da ilerlerse oda sıkıntı olur.ben dönüp dönüp sordum doktoruma bebeğe Bir zararı yok dedi için rahat olsun dedi ben 5 gün kullanıp bıraktım bol su iç ben aynı zmaanda kum döküyorum şuan 15 haftalığım.
Kubra12345678 Angel000 Allah yardımcın olsun kum sancısı zor olur bende evlenmeden önce yaşadım çok zor
Angel000 Kubra12345678 Amin teşekkür ederim canım Rabbim sanada şifa versin cümlemizi sağ sağlim yavrularımıza kavuştursun inşallah