kızlar yarın sabah en geç 8 bucuk 9 gibi doğuma giriyorum spinal sezaryenle doğurucam korku heyecan panik hepsinden var ne hissettiğimide bilmiyorum bildiğim tek şey ne yaşarsam olduğu gibi anlatıcam abarta abarta atlatmak istemiyorum allah herkesin yardımcısı olsun bizleri kurtarsın 🥴😭
sizlerden ricam bebeğim ve benim için dua eder misiniz ? 🙏🏻❤️