Eeddaaa ben de 34+3 üm. ben içince bana direkt yarıyor. Normal hayatımızda kullanıyoruz devamlı zaten zeytinyağını, doktora sorma gereği duymadım. Bi anda içince hızlı bir şekilde bağırsaklarımı yumuşatıyor sanırsam. Sadece son çare zamanlarda yapıyorum bunu. Yoksa ishal olabilirsiniz.