Muzeyyencan1 Benim yeni doğacak bir bebeğim var ve aklımda çok acayip bir soru var neden bebeğimiz 9. Ayında doğduktan sonra yaş olarak sıfırdan sayılıyorda +3 ay eklenip 1 yaşında denilmiyor acaba ? sonuçta 9 ayda can taşıyor doğru değil mi ?
Merdgn Muzeyyencan1 Canım çok düşünme böyle 😂😂 Çünkü gelişimini tamamlamamış oluyor gibi aslında 6 aylıkken mesela ya da doğmadan önce. Ya da dünyaya gelmemiş oluyor işte.
Deletedmom399 Muzeyyencan1 ben sadece sağ salım doğumu düşünüyordum düşündüklerime lütfen böyle şeyler ekletmeyin 😂😂
nil_sugra Muzeyyencan1 şöyle söyliyim canım; bebek 9 ayını tamamlamadan doğduğunda bile 2 yaşını doldurana kadar yaşı “kronolojik ve düzeltilmiş” olarak hesaplanır. Yani 3 ay erken doğan bebeğin yaşı doğduğundan itibaren değilde - 3 ay olarak hesaplanır
Muzeyyencan1 nil_sugra Kafamdaki soruların sayısı arttı 😊 verdiğin bilgiler aydınlattı teşekkür ederim canım 😘
2_bwbik Muzeyyencan1 dünyaya gelmeden gerçek bir kisilik olarak sayılmıyor ondan canım sağlıklı doğum sonrası bir kişilik oluyor🤣 hormonlar