20+5 haftalık hamileyim ve güzel annelerimize 2 sorum olucak 🙏1.Sorum = biraz önce acile gittim hafif karın ağrım var diye ultrasonda bakıldı bebeğim gayet iyi hiç bir sorun yok gayette hareketli dedi fakat bebeğin bobreginde parlama var denildi soramadım fazla doktora bisiler hastalar çok diye ama bebeğin gayet iyi bı zararı olmaz dedi başına böyle gelen var mı bebeğin bobreginde parlama olması bı zararı olmaz değil mi 😟🙏
2.Sorum = Acildeki doktor bana yarın detaylıya git haftan geçiyor dedi fakat ben özel hastaneye randevu aldım ama 3 hazirana verildi yarın gitmem imkansız hiç bir yer boş degil detaylı ultrason 23 haftaya kadar değil mi süresi ?