Kızlar K vitamini içeren sebze ve meyveler pıhtılaşmayı arttırıyormuş . İğne ve ilaç kullanıyorum. Bu yiyecekleri fazla yemek ilacın etkisini azaltıyor us netten okudum. Domates,salatalıkta, ıspanak , lahana da K vitamini çok varmış dikkatli tüketin yazıyordu. Ben de yaz geldi diye ister istemez tüketiyorum. Bu yazıyı yeni okudum ama gün içinde domates salatalık yedim aşırı olmasa da 2 -3öğün tüketiyorum.Korkuyorum pıhtısı arttırır mı ? Bebeğime bişey olmasından korkuyorum