Arkadaşlar aranızda kanama, lekelenme yaşayan oldu mu? Bu süreç ne kadar sürdü? Sonrasında tekrarladı mı?
Kızlar ikinci hamileliğim. Ilk hamileliğimde hiç bir sorun yaşamadım. Bu hamileliğimde 6.haftada lekelenme ve ardindan sancili bi kanama gecirdim. Igneler, serumlar durumu toparladik ve 11. haftaya kadar lekelenme sürdü. Şuan 11+5 haftalık. Lekelenme kesildi. Igne ve ilac kullanmaya devam ediyorum. Böyle durumlar yaşayanlar var mı?