Fatma93 Seymaogz 1 gun yemiyorum 2 inci gun dayanamayip 2 katini yiyorum en iyisi canin isteyince yemek
Fatma93 Ravzamm bende ondan korkuyorum cocuk cok kilo alip dogum zor olur diye cok korkuyorum dogumdan 😔
Almra Fatma93 önemli olan senmi kilo alıyorsun bebek mi doktorun bunu sana söyler benim bebegim alıyormuş ben kilo alamadım ama doktorumla birlikte karar verdim yemem gereken ürünlere dikkat ederek yiyorum sadece bebek icin yarayışlı olan şeyler tuketiyorum
Tatlisannedilekk Fatma93 çikolata değil ama tatlı ve dondurma yemeden duramıyorum cnm hep tatlı istiyor🙈
Minik-mucizem123 Fatma93 valla ben 35. Haftaya kadar sabrettim dondurma falan tüketmedim gıda maddesi var diye. Çikolata da az yedim şerbetli tatlı zaten sevmezdim ama su son 3 haftadır inanılmaz dondurma yiyorum yoksa mide ve boğazımdaki yanma geçmiyor bi nebze hafifletiyor 🤦♀️🤦♀️
rose90 Fatma93 16. Haftama girdim çikolata hiç yemedim dondurma yi de kendim yapıyorum şekersiz yiyorum 😋
Damlaibo Fatma93 benim kayınvalidem eşimdede görümcemde de hep yemiş günde 2 3 tane dondurma eşimin vakumla görümcemin 5 kilo doğması dışında gayet sağlıklılar 😂 ikiside normal doğummuş hemde
rose90 Fatma93 buzluğumda hep donmuş meyve bulunur onları robottan geçiriyorum olgun muz mutlaka olmali, çilek böğürtlen frambuaz ne varsa sonra Ikea nin çubuk dondurma kalıplarına bölüyorum çok güzel oluyor
Misssimsek Fatma93 neredeyse ağzıma sürmedim desem yeridir. Tatlidan çok uzaklastim ben halbuki oğlum olacak ama hep eksi tuzlu aci