Kızlar merhaba. Bu ay ovulasyon kullanmayi düşünüyorum. Siparislerim geldi. Adetimin 5.gunu 2 gune kadar bitecek o zaman 1 hafta oluyor. 20 tane ovulasyon testim var sizce ne zaman baslamaliyim riske atmamak icin 3 gun sonra baslasam mi diye düşünüyorum tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum şimdiden cok tesekkur ederim🥰🥰❤️