Zynp01 Bugün gittik kızlar perinatoloji uzmanına.çok şükür hiçbir şeyi yok dedi. Ama merak ediyorum doktorunuz size detaylı ultrasonda nelerden bahsetti ?
gizem-58 Zynp01 benim doktorum herşeyi söyledi ölçümleri bire bir yaptı 45 dakika boyunca inceledi bebeğimi
Meriwa Zynp01 devlette yapıldı canm nisan da tam virüsün pik olduğu dönemde 5-7 dk arası baktı hemşiresine şu şu ölçülerini verdi tanam dedi geçti kağıdımı hemşire verdi doktorunuza gösterin dedi baktım herseyi normal doktora gösterdim hersey normal dedi bu yani şehir değiştirdiğim için başka doktora normal muayeneye gittim gene devlet doktor kalbini omiriliğini parmaklarını herseyini göstermişti insan olunca gösteriyorlar demek ki😄
fosforlukalem Zynp01 bazı doktorlar detaylı anlatıyor bazı doktorlar pek bişey söylemiyor malesef. Bizim gittiğimiz doktor da baktı ölçüm yaptı sürekli. Sonra raporu verdi sorun görünmüyor dedi. Biz o rapor ve fotoğrafları alıp yine de kendi doktorumuza götürüp yorumlattık
Zynp01 Sinemin bizimki tek tek kalbini, böbreğini, omurilik, yemek borusunu, elleri ayakları parmakları , beynini , akciğerini idrar yolunu söyledi. Size sadece bir şeyi yok mu dedi
Sinemin Zynp01 yanındaki bayana ölçülerini falan söyledi resmi elime tutuşturdu gönderdi ama böbreğinde büyüklük çıktı bebeğin ve ben bunu doktordan öğrendim
gizem-58 Zynp01 tüm organlarından bahsetti böbrek ciğer mide herşeyini bahsetti ve Allah şükür hepsi iyi çıktı beyinde ufak bi kaç kis vardı oda 4 hafta içinde geçer dedi
Asn Tek tek her seyini anlattı göz kapaklarından kalp kapaklarına böbreklerine damarlarına kadar inceledi
Mehtap74 Bende dün yaptırdım eli ayağı parmakları kolu bacağı ciğerleri kalbi Böbreği midesi beyni beyinciği bile gösterdi rahmimi ölçtü amniyon sıvısına aklımıza gelen ne varsa hepsine baktı şuan için erken doğum riskinizde yok dedi
Mehtap74 4 tane resmini ve 9 sayfa raporu çıkartıp tek tek olması gereken yerde ya da oranda diye anlattı işaretledi verdi doktorumu aramadım yarın arayacağım raporlara baksın diye ama perinatolog çok ii dedi Allah a şükür
Tgbakml Ben de dün yaptırdım 40 45 dk kadar sürdü doktor elleri ayakları kalbi böbrekleri beyni omurgası bacakları parmakları başı elleri kolları rahmimi her detaydan bahsetti ve gösterdi çok şükür iyi geçti bir CD ve fotoğrafımızı da aldık anı olarak 🙋🏼♀️🌸