Semam Gulsumhira Valla 32+3 oldum hala neresini attığını anlayamıyorum 😂😂 bence anlayamayacak doguracaz 😂
duriskonunannesi Gulsumhira heryerleriyle vuruyorlar, ayağıdır dediğim her yerde eli de geziyor, sadece hıçkırmasını ayırt edebiliyorum o da pıt pıt düzenli bir zıplama oluyor 😄
Gamzedngdn Gulsumhira bebeğin hangi pozisyonda önemli canım ☺️ Baş aşağı duruyorsa midene doğru hissettiğin ayaklar yanlara doğru kollar eller ortaya doğru popo oluyor 😄 ama baş yukardaysa hepsi olabilir 😂
hande_k 36 haftalığım. Benim de hep sağ tarafı dürtüp şişiriyordu. Doktoruma sordum bugün. Neresini vurup topluyor böyle diye. Meğerse bizimki poposunu vurup duruyormuş 😂
Ponciginannesi_ Gulsumhira bizimki doğum pozisyonunda resmen şeyimde hissediyorum. Kafasıyla basıyor mu ne yapıyor içeride bilmiyorum. Karnımıda bazen kazıyor resmen tırnakları mi batıyor ne anlamadım valla