Bade94_1 Kızlar merhaba bu ay çatlatma iğnesi vuruldum ve adetime tam 9 gün kaldı siz hamile olduğunzu öğrenmeden önce ne givi belirtilerinz vardı çok merak ediyorum ,😊benim kaşık agrim başladı ve basım çok dönüyor 🤨
Tatlisannedilekk Bade94_1 ben adetime 1hafta kala öğrendim cnm hamile olduğumu, çok uyuyordum kasık bel göğüs ağrısı vardı, iştahım çok açılmıştı bide yemeyi çok sevdiğim birkaç şeyden tiksinmiştim
Aysenurr25 Sürekli uykum geliyordu test yapmadan önce hep uyumak istiyodum diğer belirtiler adet belirtileri gibiydi
fatmadenizyldz benim baş agrisi koltuk altindan baslayak göğus agrisi kabizlik ve uyku vartı ama malesef dusuk oldu 😔
Ahsen_ahsen Hiç bir belirtim olmadı içime doğdu yaptım testi. Belirtiler 6. Hafta başladı bende. Herkeste aynı olmuyor. Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah 💕
Rab111 Benim kasık ağırlarım oluyodu her gün adet olcakmış gibi ama geçiyordu fazla sürmüyordu göğüslerim hassaslaşmıştı
MrvDmrkr Beni kasım ayında kısa kollu pijamayla yatmama rağmen dehşet bir ateş basmıştı 2akşam üst üste. Değil üstüm başım çarşaf yastık bile terimden ıslaktı o derece tepkime vardı vücudumda. Başka bir belirti gözlemlemedim o günlerde test yaptırmıştım ama negatifti.10-12gün sonra pozitifti testim. 😊