Burcununbebekleri Hanımlar erkek bebek bekleyenler ne gibi belirtileriniz oldu cinsiyeti kacinci haftada öğrendiniz
busra2512 Burcununbebekleri ben çok ekşi elma yedim bi de alakası var mı bilmiyorum ama benim göğüs ucum çok karardı canım 🤭😀
caglanurr Burcununbebekleri doktorum bugün erkek dedi ama kesin konusmadı bugün 12+4 üz ikili tarama testine girdim o doktorda erkekk tahminim dedi ben hep karpuz aşerdim ilk aşerdiğim şeyde karpuzdu hiç eşki şeyler aşermedim yüzümdede hiç bi sivilce felan çıkmadı aksine yüzüm temizlendi gibi
Tgbakml 13 haftalıktı doktorum erkek gibi demişti 16da kesin erkek olduğunu görmüştük👶🏻Başlarda eşki tüketmiştim tabi sonra bulantılardan sonra bir şey yiyememiştim ve yüzümde de ara ara sivilcelenmeler oldu ki çok nadir sivilce çıkaran biriyim
Burcununbebekleri Tgbakml bende de aynı belirtiler var doktorum erkeğe benziyor dedi bakalım hayirlisi
Aysenurr25 Tgbakml benim de aynıları oldu 😀 13. Hafta gibi cinsiyet oluşmaya başlıyor zaten kesin konuşmuyorlar pek benim de sonradan erkek olduğu kesinleşti
Tgbakml Benzer olmuş demek ki genelde ekşi kız derler ama 😀aynen öyle bende çok aceleci olmamıştım benim için sağlıklı olması önemli diye düşündüm hep sağlıkla gelsin bebişlerimiz🎉🌸
Mehtapkrcbn 16 haftada öğrendi m sadece sabah bulantısı olmuştu ama sivilce yaptı ki ben ergenlik sivilcesi bile çıkarmadım düşünün
Burcununbebekleri busra2512 eşki yiyorum bende sürekli benimde göğüslerim çok büyüdüler henüz kararma yok canim
alkilic 13.haftamda öğrendim yüzde 99 erkek dedi doktorum. Eriğe sarmıştım acayip erik yiyodum beni çok rahatlatıyodu hala daha öyleyim :)