Merhaba, sezaryende 2 gece kalındığını biliyorum ama ek olarak ücret verip 1-2 gün daha kalmak sizce iyi mi? Toparlanıp iyice adapte olup rahatça gitmek mantıklı mı? Eve geldiğimde bakacak kimsem yok ağrım sızım çok olur diye böyle bir şey düşünüyorum aramızda yapan var mı?