Medical Karadeniz Nebahat Nuhoğlu ikinci gebeliğim ve doktorumdan inanılmaz memnunum. İlk gebeliğim de giresunda oturuyordum oradan gelip gıdıyordum doguma bıle gece yarısı kalkıp geldım🤣 Şimdide Trabzon dayım tekrar ona gidiyorum bence bir muayne olup denemelisiniz. Bu şekilde anlayabilirsiniz. İçiniz kime ısınırsa onunla devam edersiniz doktor bu süreçte çok önemli