Milena20 Selam kızlar 8+1 im Dün gittim doktora kan testinden bahsetti tiroid vb şeylere bakacakmış özel hastanede fiyat yüksek geldi bu test sağlık ocaklarında da yapılıyor mu acaba
Enre Milena20 evet ben hepsini sağlık ocağında yaptım bu haftada kan ve idrar tahlili yapıyorlar bence de sağlık ocağında yapın sabah ac karınla yapılıyor bu arada
Ulkumom Evet normalde bende özele gidiyorum doktorum çok pahalı olur istediğim testleri sağlık ocağında yaptır dedi sabah aç karnına gidiyorsun yapıyorlar ertesi gün sonuç çıkıyor yani hiç bi zaman gerek yok bence sağlık ocakları yapıyor çok şükür
Tatlisannedilekk Milena20 benim doktorum gerekli tahlilleri yazdı verdi bunları sağlık ocağında yaptır gel eksik olanları burda yaparız sonuçlarına bakarız boşuna dünya para ödeme burda demişti sende öyle yapabilirsin cnm😉