Gamzeli Handemehmet bende de geliyo sarı süt denilen şeymiş bebeğe bağışıklık kazandıran ilk süt diyolar kendim sıkma canısı onu bebege cok faydalıymış bırak bebek içsin 🤗
Esra16 herkezde olan bisey degil ama benimde oldu o sıralar saun 19.haftamdayim ve sapsarı geliyo artik sıkma sakın kendiliginden geliyorsada doktoruna danış tabi suan geldigini bile danış derim