buusss Kızlar yarın 23+6 olacağım sizce gidip şeker yüklememi yaptırabilir miyim yoksa tam bekleyeyim mi 24ün dolu dolu dolmasını
Liliz buusss canım ben 24+1 de yaptırdım çok şükür sonuclarda ıyı cıktı fıkır olsun doktorun ne zaman uygun gorduyse o tarıhte yaptır benım kontrol gunumdu doktorumda gelırken ac olmamı yukleme yapacagımızı soylemıstı