Duyguork lıerac kullandım ama maalesefki 27. Haftamda çatladım sonrasında çoğalmasın diye kullanmaya devam ettim yağlar hepsini sürerim yine de çatlağım yavaş yavaş çoğalıyor lıerac krem kutusu 250 TL’ye alıyorum 500 TL verdim artık bitti yine almayacağım ona 500 TL daha vereceğime doğumdan sonra lazerle çatlak tedavisine giderim daha iyi 😛😅🤣