Kızlar sağlık ocağına tetanoz için gittiğinde kan ve idrar veren oldu mu? Böyle bir rutin var mı? Yarın tetanoz ikinci doz için gidicem, önceki gittiğimde hijyenik değil diye yapalım denmesine rağmen istemedim. Kan değerlerime bakacaklarmış. O ortamda mümkün mertebe hiçbir şeye dokunmadan eve dönme niyetindeyim, eldiven bile kullanmıyor hemşireler. Sizde nasıl oldu acaba?