Kızlar bebeğim 28+1 günlük dün hafif bir iki damla suyum geldi alelacele hastaneye gittik bi ton test falan derken doktor yatış önerdi isterseniz Kalın diye virüsten dolayı kabul etmedik bugün tekrar gittim bebeğim gelişimi suyu herşeyi normal şükür bi sıkıntı yok şu an dedi doktor bana çok kansız olduğumu söyledi ilaç yazdı sizlerin bildiği kan arttırıcı doğal yöntem Var mı bide ciğer geliştirici iğneni yapalım önlem alalım dedi böyle durumu olan var mi olanlar nasıl geçirdiniz süreci anlatır mısınız 😔😔