Gamzebydmr genellikle gebeligin ilk olusum zamani yumurtlama sonrasi yani tutunma daha kolay ve rahat olsun diye canim. Cunku cogu kez aslinda gebe kaliniyor fakat bu surede cinsel iliskinin devamliligi olsun sayisi olsun dikkat edilmeme olsun tutunma yarida kalip adet zamanı dışarı atilmasina sebep oluyor ve hamileligin aslinda olustugunu ve olusum asamasinda tamamlanamamasi sonucu adet olunmasi ve duzenin degismeden gizli düşüğe sebep oldugu farkedilmiyor. Bu sebepten ötürü soyledim.Uzun sure bu testlerle gebe kalmaya calistim arti tedavilerle gebe kalmaya calistim en son bu yontemle gebe kaldim