Kızlar 22 haftalığım virüs nedeniyle çok doktor değiştirmek zorunda kaldım detaylı ultrasonda erkek denildi bugün ilk zamanlar gittiğim doktor kız dedi nasıl yani dedim erkek biliyordum dedim doktor ben çıkıntı göremiyorum arkası dönük belkide o yüzden dir dedi 10 içinde birdaha bakıcam dedi sizce değişebilir mi Böyle bisey yaşayan varmı