Dzeyy Kızlar progestan fitil kullanıp baş ağrısı yaşayan varmı baş ağrısı çok oluyo nedense sizdede oldumu
Babybel Dzeyy ayyyyy olmazmı sadece baş ağrısıda drğil resmen süründüm . Hemen drnuzla konuşun uygun görürse vakinal fitil olarak kullanın . Ben şuan öyle yapıyorum
Dzeyy Babybel vajinal fitil olarak kullanıyorum zaten ama sürekli yattığımdanmı bilmiyorum ayağa kalkınca başım çatlıyo resmen bianda
Babybel Dzeyy ilacın yan etkisi , demekki fitil olarakta yan etki yapmış olabilir . Gerçi siz doktorunuza bi danışın yanlış bilgi vermeyelim 🙏
Sumru progestan fitil hap gibi oval şeklinde krem renginde dimi bende birkaç gündür kullanıyorum vajen olarak..