Tubimmmm cuma günü karaciğer ve idrarda protein baktırdım çok şükür temiz çıktı. Dün doktor kaşıntımın devam ettiğini duyunca tekrar karaciğer baktı aynı şekilde iyi çıktı sonuçlar . Aslında en iyisi safta asidine bakma ama onu da Ankara’ya yollamamız lazım sen o zaman a kadar doğurursun dedi. 38+5 iz. Ayaklarım ve ellerim çok kaşınıyor Benim. Bazı geceler eşim 3-4 saatten fazla krem sürüyor (nemlendirici) kaşıyor ovalıyor ama nafile 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 3 gündür çareyi ayaklarımı suya koymakta buldum. Kaşıntı başlayınca suya koyuyorum ferahlıyor geri çıkarıyorum . Yıkamanın da faydası olmadı çünkü bana . Üst bacak değilse denemenizi tavsiye ederim