Selam kızlar, 2 gündür bebeğim daha az hareket ediuor heöen doktora gittim ama nst de hareketleri güzsl çıktı. Bebek büyüdüğü için alanı daralıyordur dedi. Simdi kasıklarıma doğru hareket edince müthiş bir sancı oluyor. Anlık giriyor. İlk defa oluyor bu durum. 31+5 olduk yani Düşünüyorum acaba doğum pozisyonuna mı geçiyor? Bu haftalarda böyle sancılar yaşadınız mı?