zytnlmn yaa üzüldüm şimdi 🥺 benim de doktorum çalışamaz verecekti ben çalışmak istiyorum dedim. Elime bir kağıt verdi heyete inin dedi bu kağıdı verin dedi. Oradaki bayan bize 4 nisan itibari ile 32. Hafta çalışabilir raporu verdi. Analık izni başlayacağı tarih 9 Mayıs yazıyordu 37. Haftam o tarihte doluyordu. Bu evrağı da işyerine götürdüm tamam dediler ve hemen e devlete yansıdı. Eğer 37. Haftadan önce birşey olur ya da çalışmak istemezseniz getirip raporu çalışamaza çevirirsiniz dediler ama ben sonuna kadar çalıştım. Umarım bi hak kaybınız olmaz. Lütfen aksatmayın hemen gidin yarın hakkınızdan olmayın. Biz ne zorluklarla çalışıyoruz ne için doğumdan sonra evladımızla biraz daha zaman geçirelim diye..