Elif1717 Kızlar erken doğum riskim vardı bugün gittim doktorum baktı normal doğuma uygun dedi hiç öyle abartılacak bi acısı yok en fazla bi dakika sürüyo zaten bu arada bu haftada olan var mı lekelenme yaşadınızmı veya nişan gelmesi gibi
Sydylmz Elif1717 devlet hastaneleri çatı muayenesi yapıyor mu acaba yoksa sadece çzeller mi bilginiz var mı
Deleted5544 dün 35+5te oldum bende çatı. benim doktorum biraz erken yapıyor diğerlerine göre. lekelenme falan yasamadım dünden beri ☺️