ilknur1212 Bugun 40 + 5 olduk artik miladimiz doldugu icin yarin suni sanciyla yatisim yapilcak cok tedirginim dua edin kizlar hem mutlu hem korkuluyum 🙏
Ipek4w ilknur1212 be de 40+3 benimde yarın yatışım var. Benimde suniyle başlatılacak heralde devlette mi olacak sizinki
beyzaytr ilknur1212 benimde 40+6 yarın benimde yatışım var suni sancıyla başlatılacak Allah yardımcımız olsun kolaylık versin Rabbim hayırla sağlıkla alırsınız inşaAllah kucağınıza yavrunuzu 🌹
ilknur1212 Ipek4w yok gungorende ozel hastanede suni sanci sirasinda yanimda kimsede olmiycakmis buda kotu oldu tek basina zor gecer zaman
ilknur1212 Ipek4w dogum pozisyonunu almis fakat kanala inmemis herhangi bi aciklikta yoktu gecen hafta bakalim yarin nolcak
ilknur1212 kubraasfk sancilarim cok az nst de doktorun gordugu hep ufak ufak sanci zatten hissetigimde oyle yani daha ne nisan geldi ne su ne sanci ama artik 41 haftalik oldugu icin mecbur yatis yapiliyor
Ipek4w ilknur1212 hayırlısı canım bende yarın gidecem yatış yapılacak bana kanala girmiş dedi ama bilmiyorm
ilknur1212 Ipek4w insallah ikimizde cok uzun surmeden kurtuluruz bebislerimi aliriz kucagimiza saglikla gelsinler ♥️
ilknur1212 Nes414141 benim gittigim hastanede oyle imis dogumhane katinda veriyolar oraya kimseyi almiyolar
Nes414141 ilknur1212 olsun korkmayın hep orda yalnız kalmıcaksınız belki kadın refakatçi alıyolardır o bölgeye