Kızlar 28 Haftalık gebeyim doktorum bana bugün gittiğimde bebek hareketlerini saymamdan bahsetmedi bende sormayı unuttum internette 28.haftadan itibaren sayılır yazıyor kafam karıştı bilgisi olan var mı ? Kaçıncı haftada başlayın dedi doktorunuz sizlere ?