Kızlar 15 mayısta doğum yaptım şükürler olsun bebegimden alınan ilk topuk kanında bir sorun çıkmadı dün sağlık ocağında ikinciyi verdik bu gün aradılar beni değerler de biraz oynama olmuş yüksek çıkmış biraz dediler canim çok sıkıldı kızımda temiz çıkmıştı iki testte ve kızımın takibini yapan hemşire ilkinde bisey cikmadiysa ikincide çıkmaz demişti ve çıkmadı internetten baktım testte yanılma olabiliyormuş bilgisi olan varsa yazabilir mi