RabiaKaratas Kızlar 24+4 teyim eskiden çok hareketliydi tekmelerini bariz bı şekilde hissediyordum ama son birkaç gündür yavaşlama var sanki belirgin hareketlerde de bulunmuyo ? Korkmalı miyim 😔
Pamukkiz RabiaKaratas ben de 21 haftalıgım canım yakın sayılırız bugun ben de o telaşla doktora gittim gayet iyiydi bebeğim şükür. Doktor hissetmen yeterli az cok önemi yok bu haftalarda dedi düzensiz oluyomuş. İçini ferah tut inşallah iyidir bebeğin 😊
nimet_52 RabiaKaratas canım korkup panik yapma sonucta hareketini az da olsun hissediyorsun ama benim fikrim mutlaka doktoruna Bi danış derim sor yani hem kafan rahatlasın hemde Bi terslik varsa doktorunun bilgisi olsun