selam hanimlar herkese saglikli sihatli dogumlar insallah tecrubeli anneler bi yardim edin ben 37 haftaligim dogum yaklastikca iyice disunmeye basladim acaba wmzirebilirmiyim diye yani gögüslerim normalden kucuk demek istedigim emziren hamile olan ccok kisi tanidim gorduklerimin gogusleri dolu dolu buyuk buyuktu yani onun icin endiseleniyorum bu haftalarda genelde sarimsi bi sivi geliyomus hamilelikte ama bende o olmadi goguslerimin kucuklugude. dusunduruyo acaba emzirebilirmiyim diye yetebilirmiyim bebegime gogus ucu icin silikon uc aldim daha kullanmadim gogus pompasida aldim bu dusunceden kurtulamiyorum bi yardim silikon ucunun ambalajinda memeucunu cikarmaya yardimdi diye ama bilmiyorum hibc kullanmadim daha ilk gebeligim kafam cok karisik