Merhaba güzel anneler, 8+2 . Haftamdayım ve bir haftadır inanılmaz bir diş ağrısı çekiyorum çürüklerim var ve ağzımın içindeki tüm dişlerim ağrıyor gibi hissediyorum, ara sıra parol kullanıyorum. Hamileliğinde diş tedavisi veya ilaç tedavisi gören anne adaylarımız yardımcı olabilirmi diş hekimine gitmem için erken mi yada parol kullanmamın bebeğime bir zararı olur mu😔😔