Bugün bebeğimin gelişimin geriliğinin sebebinin plasental yetmezlik olduğunu ve tedavisi olmadığını öğrendim doktorumdan ve bebeğim çok küçük olduğu için müdahale şansları da yok erken haftalarda böyle sorunu olup doğum yapanlar nolur güzel şeylere ihtiyacım var evladım resmen can çekişiyor ve elimden birşey gelmiyor