MinnieMouse Birdanerkan 32.haftadayim, bazen benim de oluyo. Bi gun olmasa bi gun oluyo mutlaka. Gobegim ya da icerden bi aci.. hemen uzaniyorum dinleniyorum geciyo. Bide magnezyumunu aksatma canim.
duriskonunannesi Birdanerkan elime ne geldiyse sürüyorum nerdeyse bebek yağı, unimom çatlak önleyici yağ, kakao yağı, vazelin artık olursa genetik diyecem daha napabilirimki😪
duriskonunannesi Birdanerkan ama benim içten bir acıma var dıştan sanıyorum ama dokununca içten acıyor gibi de bilemedim 🙄
Birdanerkan duriskonunannesi gerildiği için acıyo tahminimce vazelin tüy çoğaltıyo diye sürmek istemedim ben karnıma
duriskonunannesi Birdanerkan tüylenmem olmadı da yani ama gerilimimiz devam ediyor son haftasında bile çatlayan varmış 🤷♀️