minikcasper Arkadaşlar ilk adet olduğum tarihten hesapladığımda 5+5 diye oluyor. Yarın doktora gidicem kese görünür mü daha erken mi ?
Merlin00 minikcasper muhtemelen kese gorunebilir. Ama bebek gorunmeyebilir. Gorunmezse bence alttan baktir. Ben oyle ettim.
minikcasper zeyzey95 Tugce1803 Merlin00 hhb53 Teşekkürler arkadaşlar. Eşim sabırsız gitmemizi istedi ondan dolayı gidicem ilk çocuk ilk heyecan bizdeki 💜
ygmurnurd minikcasper görünür kuzum ben 4+5te görmüştüm şuan 6+5iz elhamdülillah ama vajinal bakar haberin olsun
minikcasper ygmurnurd bakılması gerekiyosa yapacak bişey yok canım napalım açacaz 😁😁. İnşallah bende görürüm 🤰
Mhtpcet00 Merhaba 11 + 5 deyım genelde uyandıgım zaman çarpıntım oluyor ve sureklı yatma ısteğim var mide bulantılarım daha gecmedı boyle olan varmı aranızda
Mhtpcet00 Benimde öyle ilk haftalar sureklı serum yedım eskıye gore azalma var yıne de bulantılar devam edıyor agzımda degısık bır tat var demırımsı gıbı rahatsız edıcı bugunlerde gecıcek ınsallah sabır 🤲