Ozge-ylmz İyi günler sevgili anneler , Geçen hafta salı günü bu testi yaptırdım ve bugün sonucum geldi ve çok şükür temiz çıktı. Bu süreç ile ilgili merak eden anneler bana ulaşabilir.Dualarınız içinde teşekkür ederim.🤲😌
Ulku6549 Ozge-ylmz bende geçen hafta yaptırdım sonucum gelmedi henüz. İnşallah benim de temiz gelir 😒🤲🏻 Ne gibi sorunlar vardı senin bebeğinde?
Cansummm Ozge-ylmz gözünüzaydın 🤗bende yaptırmıştım bu testi kombine riskim 1/1289 çıkmıştı yaşım 31 öyle olunca doktorum bir yaptıralım demişti çok şükür bizimki de temiz geldi🙏🏻İnsan çok evham yapıyor aslında bilseydim ikili yerine direk bu testi yaptırırdım ki doktorum da aslında bunu önermişti ilk ikili yerine neyse ki sonuçlar temiz şükür
Ltbumt Bu testi hangi gerekçe yüzünden yaptırdınız acaba yani neden yapıldığını biliyorum da doktorunuz risk olarak ne gördü ense kalınlığı mı ? Nazal kemiği olmaması mı ? Ya da farklı bir durum mu bu arasa çok sevindim bir şey çıkmamasına rabbim evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inş 🙏🏻
Ozge-ylmz Ltbumt ikili test sonucumda trisomy21 201/1 yüksek oran geldiği için beni bu teste yönlendirdi doktorum.10 gün içinde çok şükür sonucumuz güzel geldi . Ultrason da sağlıklı görünüyor demişti bana sadece riskim yüksekti.Size nicin istediler?
Ozge-ylmz Ulku6549 bende geçen hafta salı günü aldırdım kanı çok şükür bugün sonucum geldi ve temiz çıktı . Gönlünüzü ferah tutun biliyorum bu süreç gerçekten zor .10 gün geçti ama bir de bana sorun . İnşallah güzel sonuçlar alırsınız.Dua edeceğim sizin için 🤲
Ulku6549 Ozge-ylmz evet gerçekten çok zor bi süreç. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah. Hepimiz de sizin gibi güzel sonuçlar alırız umarım 🤲🏻
Ozge-ylmz Ulku6549 inşallah aklınıza kötü şeyler getirmeyin.Guzel sonuçlar alacaksınız ben inanıyorum 😌🤲
Ozge-ylmz Cansummm teşekkür ederim 😃benimde trisomy21 201/1 risk geldi yaşım 27 ve ilk gebeliğim.Risk yüksek çıktığı için doktorum önerdi.Cok şükür temiz geldi ama gerçekten zor bir süreç .Allah nasip ederse 2. Bebegi bende direk bu gen testini yaptıracağım 😌Sizin de gözünüz aydın bu arada 😃
Ozge-ylmz ilkbahar 2900 TL ye yaptırdım ben 5 ayrı hastalığa bakıldı ama sadece down için yapılan galiba 2000 , trisomy21,18 ve 13 için bakılan 2700 ve tüm DNA ya bakılan test ise 5.500 TL.
Cansummm Ozge-ylmz teşekkür ederim canım aynen bende hayırlısı ile 2. Bebeğimde direk bu testi yaptıracağım☺️Sağlıklıca kucağımıza alırız inşallah
Cansummm naslicanbal 2600 TL ydi ama kendi hastanemde yaptırdığım için 2200 TL ye yaptırdık. Benim trisomy 12-18-21 bunlara bakıldı down sendromu için sadece