Kızlar su geldi demiştim ama hastaneye gidince herhangi bi su gelmesine rastlanmadı gözetim altındaydım bugün çıktım doktor 41.haftaya kadar bekleyelim dedi sat’a göremi beklenir doğum başlatılır yoksa ultrasona göremi acaba çünkü ultrasonda 1 hafta geriden geliyor birde sormaya fırsatım olmadı malesef doktora sorsaydın ya demeyin sizce 41.haftaya kadar’dan kastı 41+0 mıdır yoksa 41+6 yani o haftanın bitişi midir sizce?