drn5410 emi-aca-123 18. Haftada bebeğimiz de beyninde kist dedi bize de down sendromu vs açısından önerdi ama biz gerek görmedik yaptırmaya o paraya kızımıza bir şey alırız dedik ki 2 3 haftaya kistleri de geçti elhamdülillah hiç bir sıkıntısı yoktu.
Bcdi Ulku6549 evet mail ile hem bana hem doktoruma geldi. Ardından doktorum aradı telefonla konuştuk. Muayeneyi beklemedik.
Ulku6549 Bcdi Çok şükür temiz gelmiş çok sevindim 🙏🏻 bende yaptırdım sonucu bekliyorum. Kaç gün içinde çıktı sizin?
Deletedmom399 emi-aca-123 biz yaptırdık canim. Aslında hiç bir risk görmedi doktorum ama ilk kaybimizdan dolayı istedi. Rabbime çok şükür temiz geldi. Aklında kalacağına durumun uygunsa yaptır bence.
baharsmom Bende bugün yaptırdım inşallah güzel çıkar sonuclarimiz sagliklica alırız kucaklarimiza bebeklerimizi🤲