buseyusuf27 Gcl14 bende trendyoldan bambidoo diye bi yatak var 4 kademeli cıbınlık uyku setı hedıyelı 740 tl suan ındırımde onu dusunuyorm bi bak ıstersen canım 3 yasına kdr kullanabılır hemde anne yanı oluyor
Aydeniz09 Ben anne yanı sallana beşik aldım . Umaybebek den. 265 TL. Bir süre beni idare edecektir. Bir bakın isterseniz🤗
Ipeku Aydeniz09 geldimi canm besik hep goruyorm onu bende 😂 cokmu alcak ki onu bilemedm malum simdiki yataklar yuksek 😊 mobilya besik aldm onu yatak ucuma koycam yer yok diye oda yapamiyorm ama bitanede küçük istyorumda ,😊
Aydeniz09 Ipeku Geldi ben çok memnun kaldım. Hem çok uygun hemse uzun süre iş görür . Birde babynest aldım onuda içine yerleştirdim iyice yükseldi bana da kolaylık oldu. Tavsiye ederim🤗