Kilmelek canım ben özel bi klinikte yaptırdım gitmeden önce beni arayıp kahvaltı yapıp gelmemi söylediler özellikle çikolata tatlı gibi şeyleri gelmeden önce yemeyin dediler bebekler tatlıya genelde tepki verdikleri için hareketli oluyorlar detaylıda doktorlar doğru ölçümler yapmak istedikleri için bebeğin sakin durmasını istiyorlar günlük normal kahvaltını yapıp git bence 😉