Bu başlıktan yüz tane atıldı evet ama aradım bulamadım tekrar açtım o yüzden kusura bakmayın. Şimdi annem ve babami yanıma getirmek istiyorum İstanbul’da onlar. Doktordan yazı aldık e devlete yükledik annemin. Onay geldi . Orda bilgilere babamı da onunla geleceğini yazdım bilgilerini yazdım. Sonra eşimin gideceğine dair e devlete yükledik araç plakası vs. Eşiminde onaylandı. Babama ayrıca onay almam gerekiyor mu yoksa eşim ve annemin onay kağıdında adı yazıyor zaten sıkıntı olur mu bilen var mı bı yardım edin. Yarın gelecekler inşallah 💐