edamrt44 Kızlar bugün doktora gittim doktor bebeğimin kilosunun 1750 boyunun 43 cm olduğunu söyledi sizce nasıl iyi sizin bebisler bu haftada boy kilo ne kadardı
Byz91 edamrt44 31 haftalık 1400 kiloydu gayet iyi dedi kilosu için. Benim bebeklerim minik oluyor zaten rahmim çok geniş deilmiş o yüzden çok büyük olmuyor. Hem çatı darlığı da var bende normal dogum için küçük olması iyi benim için.
Ezgiserc Bende geçen hafta gitmiştim 31 kusuratibtan hatırlamıyorum 1700 kilo 42 cm boy demişti gayet iyi güzel demişti tam zmaanli gidiyor demisti
Melekw Ben dün gityim 31+6 da gittim kilosu 2.030grdi Boyu 43cm dedi benimki on gün önde gidiyor seninkinin kilosu normal bence
Bus-eso Iyi bence hatta biraz kilolu ben 2 ci hamileyim 16 haftasında 650 gr ilk bebeğim de 25 haftalıkken 1.250 gr dı
Mineee35 Ben 32. Haftamda 1700 e yakındı biraz minyon tipli galiba bizimkiler ama yine de kilosu haftasıyla uyumlu 🤗
Ern Mineee35 canım benim bebeğimde 32 haftalık kilosu 1700 ama doktor çok zayıf dedi ve bizi detaylı ultrasona yönlendirdi hastaneye 😞 çok mu az kilosu 😞
Melekw Blcns dediğim gibi benimki biraz önden gittiği için böyle sizinkiler haftasına göre normal ilerliyor
Deryadiyebiri 30.Haftada 42cm, 1450 gr idi bizim kız. Doktorumuz her şey çok güzel, günüyle birebir uyumlu demişti. 🤔
Gzdkskn Maşallah sizin bebelerin boyları ne uzun bizim boydan kısa 34+5 44cm, 2250 kg göbekli dayı gibi bi şey geliyor herhalde 😂😂
Serpil02 Bugün muayene oldum 31+3 1850 kg ama 1 hafta önce 1750 idi normal ama bir haftaya göre az almis