Kızlar tansiyon bir kere 15.7 ye çıktı kadın Doğum doktoru alfamet verdi eğer çok yükselirse sabah Akşam al dedi orda ölçtü tansiyonum 11.7 çıktı yinede tedbir amaçlı günde bir kullan dedi bir kez yükselmesi yetiyor mu bu ilaça başlamasına tuz hamur şeker kızartma yasakladı