Kubraz Herkesee merhaba Biz daha çok yeniyiz 5 haftalığız🥰👼🏻 doktor ve hastane arayışındayız. Bakırköy acıbadem de Dr Semavi Ulusoy’a gitmeyi düşünüyorum. Daha önce giden hala gidiyor olan var mıdır ? ☺️🌸
aezgi Kubraz merhaba bu kadar olur 😁 kendisi kuzenimin esinin kardesi olurlar benim doktorumda semavi beyin eski eşime gidiyorum ben ailece kadın doğumcular diyebilirim kendisine güvenebilirsiniz iyi bir doktordur ☺️☺️
Kubraz @aezgi yaa ne güzel bir tesadüf ☺️ Bende forumlarda baya araştırdım herkes çok memnun samimi ve ilgili olduğundan bahsetmişler. Randevumu aldım inşallah güzel geçer 🥰🥰 çok teşekkür ederim🌸
Funique Kendisi çok iyi doktor ben de Özlem Karaahmet’e gidiyorum o da iyidir.Hayırlısı olsun şimdiden💖
Kubraz Funique yeni gördüm mesajınızı baya geç oldu kusura bakmayın ☺️ Bende şu an Özlem hanıma gidiyorum ve aşırı memnunum çok seviyorum kendisini😍 Siz kaç haftalıksınız 🥰